#1
|
|||
|
|||
Karanlık ve Şık Valentino
Şık, ağırbaşlı ve zamansız stiliyle karşımıza çıkan Valentino, 2012-2013 Sonbahar / Kış kampanyasıyla modern erkeğin tanımını yapıyor!
Hikayesini 1962 yılında başlatan İtalyan moda evinın 2012-13 Sonabahar Kış kampanyasını, Pablo Arroyo fotoğraflıyor. Erkek 'couture'ünün görkemli geleneğini sürdüren marka, sezonu genç model Benjamin Eidem ile karşılıyor. Özgünlüğün önemli bir değer olduğunu hatırlatan Valentino, yenilik için geçmişten esinlenerek harikalar yaratılabileceğini göz önüne seriyor. Titiz bir şekilde bedeni sarması sağlanan net kesimler, övgü niteliğindeki tasarım anatomisiyle hayranlık uyandırıyor. Valentino erkeğinde siyah rengi bir yaşam stiline dönüşürken, gir ve bej tonları alçakgönüllü yönünü yansıtıyor. Bir erkeğin zekası ve espiri yeteneği kadar, tarzının da çok önemli olduğunu kampanyadaki kombinlerle güncelleyen marka, sade şıklığın etkileyici ayrıntılarını ortaya koyuyor. Keskin silüetin çekiciliğine kapıldığımız minimal ceketlere, pantolonlara, takım elbiselere, paltolara, gömleklere; lüks deri ayakkabılar, 'clutch' çantalar ve eldivenler eşlik ediyor. Tepeden tırnağa 'ben şık bir ekeğim' diyen Valentino kampanyası, trendler değişse de bir erkeğin sade parçalarla göz alıcı bir görüntüye sahip olabileceğini kanıtlıyor. Entellektüel yanı en yüksek renk olan siyahı merkeze koyan Maria Chiuri ve Pierpaolo Piccioni, sezon koleksiyonunda bu rengi adeta kucaklıyor. 2012 Sonbahar / Kış kampanyası görselleriyle stil ipuçlarını aktaran Valentino, rahatlığı ve şıklığı bir araya getirirken, incelemesi ve püf noktalar yakalaması size kalıyor |
Seçenekler | Arama |
Stil | |
Forum | Bilgilendirme | Linkler |
Powered by vBulletin® Version 3.8.9 Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. |
Sitemiz bir " paylaşım " sitesidir. Bu yüzden sitemize kayıt olan herkes kontrol edilmeksizin mesaj/konu/resim paylaşabilmektedir. Bu sebepten ötürü, sitemiz üzerinden paylaşılan mesajlar, konular ve resimlerden doğabilecek olan yasal sorumluluklar paylaşan kullanıcıya aittir. |